روزنوشت های یک دندانپزشک

روزهای زندگی
  • ۰
  • ۰

بالشت سر شوهر !! (4)

و اما نوبت رسید به اونی که احتمالش از همه بیشتر بود و مدت رفت و آمد و جلسات اشنایی دوماه طول کشید!

تموم اون چیزی که یک دختر از زندگی میخواد ! همه ی رفتارها درست و حساب شده !


همه چیز دقیق !

مردی آروم ، صبور و بی نهایت مهربون که در تحقیقات میدانی مهربون بودن شاخص ترین ویژگیش بود و من خودم هم بارها دیده بودم توجه و مهربونیشو !


اما اینم تموم شد ... ! به علت های منطقی و غیرمنطقی ... !

از جمله نارضایتی خونواده من که ته دلشون بود و من متوجه شده بودم

نبودن محل کارش در این شهر

تفاوت های فرهنگی و ...


حدود 10 جلسه مشاوره رفتم تا اینکه در جلسه آخر تصمیممو گرفتم و بعد از اون جلسه باهاش تماس گرفتم و خدافظی کردم ... !


و به پایان آمد این دفتر !!



  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • دنتیست بانو

نظرات (۱)

چه عنوان جالبی :)

واقعا اینکه آدم بتونه یکی هم کفو خودش رو برای زندگی پیدا کنه.. کاری بسی دشوار است..

تعیین اولویت ها و یکی یکی بررسی کردن اونها و اوووه.. خلاصه کلی راهه..

امیدوارم اون چیزی که به خیر و صلاحتون هست در این راه براتون پیش بیاد..
پاسخ:
خیلی سخته ... و هرچی بیشتر بگذره سخت تر میشه ... !

ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی