روزنوشت های یک دندانپزشک

روزهای زندگی
  • ۰
  • ۰

به سرم زده !

هر ازگاهی یه موجی میاد و میره

لپ تاپو روشن میکنم و به خودم فشار میارم ببینم اسم اخرین وبلاگی که ساختم چی بود و کجا بود

اول میرم میهن بلاگ چندتا ادرس وارد میکنم هیچکدوم درست نیس

بعد میام اینجا

هیچی یادم نمیاد ....

اسم وبلاگو میزنم

چندتا نام کاربری می زنم که پسورد هیچکدوم جور درنمیاد مجبور میشم ایمیلو بزنم و برم بازیابی کنم و این اتفاق تقریبا هرچهار ماه یک بار تکرار میشه....

و اونم اینه که هر دفعه به سرم میزنه زندگی مهیجمو ثبت کنم !!

  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • دنتیست بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی